Известие

Collapse
No announcement yet.

търся алфа 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    шшт! недей така на глас!

    а иначе тая тема е много яка! това трябва да стане наръчник на младия кандидат алфист 166!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Bravo 1.9JTD 2000

    Comment


    • #32
      Абе зимаи няква... Лоша 166 няма... А пък кот е такова
      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
        Абе зимаи няква... Лоша 166 няма... А пък кот е такова
        Да де ма има строшена,което пък е равнозначно на дяволски скъпа.
        1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
        2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
        1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

        Comment


        • #34
          Аз също си търся Алфа 166, дори вчера ходих до София да гледам няколко. За сега мога да кажа, че няма гаранция че като хвърлиш 15к и няма да ти се наложи да сменяш нищо. Пример: докараха ми по поръчка една 166 2.4 дизел 150 коня, 2002 година уж перфектна! Първо пристигна с ударен калник, сменени, прагове, олющени и изкривени джанти и куп неработещи неща в купето. На втората седмица се скапа съединителя! Искаха ми 10к за нея познати хора, иначе ще е към 12! Правете си сметка!!!
          За това сега съм решил да дам 7-8к и с всичко което трябва или се наложи да сменя да стане 10-11к. Но да знам че аз си го правя, а не да взимам "уж" идеална кола и после да съжалявам!!
          Тези които гледах в София са по 8000 с възможност за отстъпка, при това дизел! има една за 13 900 с пукнато предно стъкло и дръги забележки 2003г на бул.Тодор Александров. Ако на някой му се рискуват толкова пари!!!
          Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

          Comment


          • #35
            166 над 10000лв. и според мен е доста спорна покупка. Това е голям клас автомобил и ще си е вечно твой. След 2-3години обявите за 166 ще приличат на тази
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24712

            и небивалия интерес ще е същия
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от stani4a Покажи съобщение
              Аз също си търся Алфа 166, дори вчера ходих до София да гледам няколко. За сега мога да кажа, че няма гаранция че като хвърлиш 15к и няма да ти се наложи да сменяш нищо. Пример: докараха ми по поръчка една 166 2.4 дизел 150 коня, 2002 година уж перфектна! Първо пристигна с ударен калник, сменени, прагове, олющени и изкривени джанти и куп неработещи неща в купето. На втората седмица се скапа съединителя! Искаха ми 10к за нея познати хора, иначе ще е към 12! Правете си сметка!!!
              За това сега съм решил да дам 7-8к и с всичко което трябва или се наложи да сменя да стане 10-11к. Но да знам че аз си го правя, а не да взимам "уж" идеална кола и после да съжалявам!!
              Тези които гледах в София са по 8000 с възможност за отстъпка, при това дизел! има една за 13 900 с пукнато предно стъкло и дръги забележки 2003г на бул.Тодор Александров. Ако на някой му се рискуват толкова пари!!!
              Изобщо не се надявай, че ако купиш Алфа 166 за 7-8 хилки, после ще трябва да дадеш само 2-3 хиляди левчета. Минимум 5-6к, и то ако имаш много, ама наистина много късмет. Тая кола, ако се вземе "нов внос", буквално за 2-3 месеца може да те разори. Вервай ми, минал съм по тоя път. Всички, които скочиха на евтини 166-ци и не ме послушаха, когато ги убеждавах да не го правят, сега реват на умряло и пищят кви боклуци са италианските коли.

              Виж моите разходи, хем я купих за 12 500 лв.

              Един приятел си купи за 11 000 лева 166 2.4 JTD от септември 2002 г., на 142 000 по километраж, с почти всички екстри за модела, кожи, навигации, темпомат, на външен вид беше просто перфектна, салона беше като нов, боята светеше, абе направо му завидях. Двигателя работеше прилично, малко потропваше окачването, ама в рамките на нормалното. И след точно 12 дена, точно като смени маслото, се почна - турбина, разпределителен вал, не държеше налягане на маслото (под 1800 оборота светваше лампата), компресията падна зверски и даже в топлото хале на сервиза не палеше, съединителя умря, не искаше да ввключва 3-та и пета предавка, кормилна рейка, лагери на задните главини, почнаха да светкат половината лампи по таблото и да не гаснат, абе колата започна да се разпада пред очите ни.

              И във Ванто я вързаха на екзаминера и се оказа, че километрите всъщност са 630 000. Мдааа

              сега го чака основен ремонт на двигател, ново турбо и скоростна кутия и смяна на цялото окачване, нови амортисьори+кормилна рейка - което по най-груби сметки ще му струва поне 9-10 хиляди лева.

              Просто вижте цените в Италия и ще разберете, че запазена 166 от 1999 - 2000 г. на малко километри под 6-7 хиляди евро няма - и направете сметка тия дето се продават тук по 8 хиляди лева (с печалбата на търговеца) за колко са купени от италианските морги.

              Тва е от мен, не че си рекламиран моята, даже още не съм решил дали всъщност искам да я продавам, ама...внимавайте.
              Last edited by pinko; d.m.y г., 20:15.
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #37
                Напълно подкрепям Пинко. Аз също не веднъж съм казвал, но в клуба има точно 3 читави 166 и те са закупени за над 15 000 в началото. Окачването на таз кола е 3000лв сметнете в Италя колко е и дали е правено нещо на тези по 3000евр. После се почва обикновенно гуми минимум 16-ки не са малко пара, после акумолатор, консумативите са 700-800лв за да е всичко ОК. А за мен такава кола да се кърпи с евтин чарколяк си е безмслица

                Comment


                • #38
                  Даже 10000лв. са и много на тая кола в момента. Забравяте кога сте ги купили вашите, май не е вчера. То всеки има право да си търси колкото пари сметне за добре, ама който продаде 166 над 10 000лв да ми се обади.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #39
                    Таман 10 000 ми излезе моита с газ инжекцион,докарване и си4ко.Остана само номера да и сложа като се прибера в БГ.
                    164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                    Comment


                    • #40
                      Незнам кво да кажа. И в края на краищата 166 добра покупка ли е или не...
                      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Даже 10000лв. са и много на тая кола в момента. Забравяте кога сте ги купили вашите, май не е вчера. То всеки има право да си търси колкото пари сметне за добре, ама който продаде 166 над 10 000лв да ми се обади.
                        Не става дума за колко ще си продадем нашите, а за колко човекът може да си купи мечтаната кола. Тук колегите правилно предупреждават - това е кола от висок клас и поддръжката и частите са си цифра. Не можеш да караш БМВ5 или Ауди А6, а поддръжката да е като на Астра или Голф. Всеки си прави сметката за себе си - висок клас кола трябва да можеш да си го позволиш, иначе фалираш. Вярно е, че цените падат като чук, ама виж офертите - от 7.5 до 15К има-няма 100% разлика. Има си причина за това и тя се крие най-вече в годинките и километрите.

                        Пример: моята я взех миналия ноември за 15К - много запазена и на реални 130 хил.км (проверих компа преди да я купя) и още на следващия ден похарчих още 3000 лв !!! И не за нещо необичайно, а за съвсем нормални неща:

                        1. Смяна на масла, филтри, ремъци, ролки, антифриз - грубо 700 лв (с включен труд);

                        2. ГО + каско - 1300 лв;

                        3. Нови зимни гуми + стари железни джанти, нов акумулатор - 1000 лв.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Знам аз че наще са близначки във всичко.

                          Comment


                          • #43
                            1. Смяна на масла, филтри, ремъци, ролки, антифриз - грубо 700 лв (с включен труд);

                            2. ГО + каско - 1300 лв;

                            3. Нови зимни гуми + стари железни джанти, нов акумулатор - 1000 лв.[/QUOTE]


                            Прав е КОКИ наистина точно така седят цифрите такаче не е лошо да се помисли малко първо !!!
                            Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                            Comment


                            • #44
                              алфа

                              накарахте ме да помисля и маправо вече изпушвам

                              Comment


                              • #45
                                Момчета, тази алфа, дали не е по-скъпа за поддръжка от Волво?!? , защото от Ягуар-със сигурност.
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X